19 december 2011

Jag försökte iallafall...

Att pyssla med Linus är ganska tråkigt. Han är nog inte riktigt typen som gillar det. Han verkar trivas mycket bättre med att göra andra saker.

Ibland försöker jag iallafall. Idag skulle vi dekorera ett pepparkakshus tänkte jag. De första non-stoppen gick bra, sedan gick det såhär...



Jag fick slita honom från pepparkakshuset sedan och han var helt ovillig att sätta fast fler non-stop.
På eftermiddagen, när Niclas kom hem så åkte jag och Linus iväg till Liseberg! Vi gör aldrig någonting bara han och jag längre. Han hade superkul och jag tror att han uppskattade att inte lillebror var med för en gångs skull!

Vi besökte tomteland och så fick han åka lite olika saker. Bl a var det premiär för flygplanet som han tyckte var väldigt kul!

Niclas var tillräckligt bra för att vara hemma med Lion och lillen har inte haft feber sedan i morse. Håller tummarna för att han snabbt blir helt frisk nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar