30 december 2011

Härlig dag!



Äntligen fint väder!!!!!! Som jag längtat ut. Idag var ju både blåsten och molnen borta:) Tog en go promenad med Lion i förmiddags. Sen har vi bara haft en riktigt lugn dag hemma, utan en massa måsten.

Imorgon är tanken att jag ska träna på förmiddagen, innan Linus och Niclas kommer hem. Det är ett 75 minuter långt cross-trainingpass!! Undrar om jag överlever det?!?! Speciellt med tanke på att jag knappt tränat de senaste 2 månaderna och att jag den senaste månaden haft nackspärr... Hur länge kan det hålla i sig egentligen? Det brukar ju försvinna på bara några dagar. Det var bättre ett tag, men idag har jag haft jätteont igen. Inget verkar hjälpa, varken värme eller massage. Håller tummarna att jag är tillräckligt bra imorgon så att jag kan träna ordentligt:) BEHÖVER DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar