13 januari 2012

Kan inte vädret alltid vara såhär!

Vilken underbar dag!! Igår ville jag inte ens sticka ut näsan utanför dörren, men idag vill jag bara vara ute och njuta av solen! Visst, kylan är inte min favorit, men bättre med kallt och sol än kallt och grått:)

Vi tog en prommenad och avslutade med lite lek på lekplatsen och i trädgården.

Mamma, jag vill gunga högt! Mamma, jag vill sparka fotboll! Mamma, jag vill spela krocket! Mamma, jag vill gunga! Mamma, jag vill gå i skogen! Mamma, jag vill gunga! Önskan om vad han vill hitta på ändras 2 sekunder efter att vi tagit fram en leksak eller börjat gunga. Han tycker allt är så himla kul ute att han inte kan bestämma sig...


Jag försökte få en bra bild på oss båda och skrattade gott när jag tittade på bilderna sedan, busungen:)

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

    SvaraRadera