14 januari 2012

Lekhage kanske?

Jaha, då har Lion knäckt koden. Med lite kämpande tar han sig nu från sittande till liggande och sätter iväg i en väldigt fart för att hitta på en massa bus!

Ska man införskaffa en lekhage tro? Jag kommer ju inte ens kunna laga mat ifred i fortsättningen! Vet att jag funderade på det till Linus, men nu har jag sett mer och mer sådana i barnbutiker... Linus spjälsäng stod väldigt nära köket när han var liten, så då drog jag bara ut den och satte honom där. Åhhhh.... kom precis på att vi ju faktiskt har en resespjälsäng på vinden. Kanske ska ta ner den och ha i köket!
Idag har vi varit i Kinna hos mamma och Jan. Har ju inte träffats förran nu för julfirande, så idag var det hög tid för det. Barnen fick en massa roliga saker. Men Linus absoluta favorit var en kaffebryggare. Han bryggde säkert 100 kannor låtsaskaffe!!
Lion var mest intresserad av pappersduken:)
Kusin Elsa älskar bebisar och ville mysa med Lion:)
Linus serverade kaffe redan innan han fått sin bryggare.
Två coola killar - Linus och Jan´s barnbarn Alvin.
Det var fyra lugna, tysta barn + Linus idag. Shit vad han snackar nu!!!! Jag vet ju i och för sig var han kan ha fått det ifrån och det är kul att han pratar;) MEN inte precis hela tiden utan uppehåll!!! Dessutom flyger han runt och springer och hoppar och är överallt, medan de andra satt lugnt och pysslade med sitt. Så olika det kan vara!! Men det är kul att det är lite fart i honom. Önskar bara att han kunde vara lite tyst, bara ibland:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar