19 januari 2012

Lion ramlade ur spjälsängen!!!!!!!

Jag sov i bäddsoffan inatt och vaknade av en kraftig smäll följt av Lion som gallskrek! Rusade in i sovrummet, där en yrvaken Niclas försökte trösta honom. Lion hade ramlat ur sin spjälsäng!!!!! Jag blev så rädd... Usch, kunde ju gått hur illa som helst:( Men efter lite amning, så sov han gott igen och har varit precis som vanligt. Jag tycker ju att han borde slagit sig i huvudet, men det går inte att hitta minsta lilla blåmärke på honom. Men jag känner mig fortfarande lite uppskrämd!
Jag förstår verkligen inte hur han lyckats ta sig hela vägen över kanten?!?!
Sen är det ju en bra bit ner till golvet! Hur har han landat egentligen??? Jag är SÅ tacksam att han varken skadat huvudet eller brutit något ben!
Så nu får vi verkligen ta upp den nerfällda sidan och jag kommer inte våga somna med honom brevid mig i sängen. Från och med nu MÅSTE han ALLTID sova i sin säng. Vill inte vara med om några fler fall i golvet! USCH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar